JEIGU UŽSAKYTĄ PREKĘ NORITE GAUTI KONKREČIA DATA, SIEKIANT UŽTIKRINTI PREKĖS GAVIMĄ LAIKU PRAŠOME APIE TAI INFORMUOTI PRIEŠ PATEIKIANT UŽSAKYMĄ (komentarų skiltyje)

• Ar visus gaminius turite vietoje?
Taip, tinklapyje esantys gaminiai, ant kurių paspaudus matote vienetus arba žodį  "turime", yra vietoje.
Ar galima užsisakyti su atsiėmimu vietoje?
Taip, tokiais atvejais reikia susisiekti telefonu, el. paštu arba per „Instagram“ paskyrą, pateikus atlikto užsakymo numerį.
• AR įmanoma prekę gauti tą pačią arba sekančią darbo dieną?
Tikrai taip, jei prekę turime vietoje. Tokiu atveju Vilniuje dedame pasaugojimui į paštomatus LPEXPRESS, arba iš anksto susitarus galite atsiimti vietoje. Geriausiai mums rašyti tiesiai į instagram paskyrą (ten esame aktyvūs ir greičiausiai pasiekiami) skambinti telefonu arba rašyti paštu info@indecent.lt , aptarsime visas atsiėmimo galimybes.
• AR priimate grąžinimus?
Taip, grąžinimus priimame standartiniams dydžiams nurodytiems mūsų dydžių lentelėje. Plačiau rasite skiltyje "GRĄŽINIMAS"
• Ar keitimas yra nemokamas?
Taip, keitimo atveju siuntimas yra nemokamas, t.y. padengiame pakartotines siuntimo gavėjui išlaidas,
AR yra dovanų kuponai ?
Taip, turime tiek elektroninius, tiek fizinius dovanų kuponus. Juos rasite skiltyje DOVANŲ KUPONAI”.
AR siunčiate į užsienį?
Taip, siunčiame į visas pasaulio šalis.
Siuntimo, muitinės, importo mokesčiai
Pirkėjai yra atsakingi už bet kokius trečiųjų šalių muitinės, importo bei kitus siuntimo mokesčius.